Någonting om någonting

Vad tråkigt det är att vara sjuk!
Man gör ju ingenting.. typ sitter/ligger hela dagen.
Har tom. fått ont i "röva" för att jag suttit så länge eller kanske på ett konstigt sätt.
Men har faktiskt varit ute en stund, tyvärr, för det var inte skönt. Men var tvungen att gå till apoteket och Hemköp. Jag har ju glömt (för detta är ju SÅ viktigt) att berätta att jag har fått en crush i morötter! Lösviktsmorötter är så jävla gott alltså, så var tvungen att köpa några så att det blir någon "mat" idag. Har även köpt ett äpple och lättdryck, känner mig jätte nyttig och det är väl rätt bra antar jag. Hej då choklad

Men jag HOPPAS att det blir chokladbollssmet hos Victor, för det vore väldigt gott.

En sak som jag upptäckt i och med detta är att det är så mycket skönare att vara sjuk när man bor hos sina föräldrar. För det är verkligen jobbigt att ta sig till köket eller ens inse att man borde äta, och allting finns ju där. Nu har jag varken hostmedicin, nässpray, sinova eller andra bra saker. Men eftersom jag har så bra föräldrar så har de skickat rinexin till mig! Sedan har de ringt varsin gång idag, vilket livar upp det hela lite.

Nu ska jag halvsova och få bort "röv"ontet. CIAO

Förresten så såg jag mongoanden häromdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0