Överambitiös?


Är man överambitiös eller kanske mer åt det över ivriga hållet om man har adressändrat tre veckor innan flytt? Jag har iallafall gjort det nu, fast från och med flyttdatumet då.
Jag var ju tvungen att göra någonting för att avbryta plugget en stund...

Idag fyller min morfar xx år, ärligt talat så vet jag faktiskt inte hur gammal han blir. Eller bara på något ungefär. Har ringt och gratulerat honom och det kändes jätte konstigt. För det är första gången vi pratar i telefon sen flytten, annars har vi bara träffats två gånger sen jag flyttade. Men får nog dra dit när jag ska till värmland om två veckor (YEAAAY!). Har tänkt att fly bostaden för sista gången en vecka innan flytten. För sedan när man kommer hem fyra dagar innan flytten så kommer man bara packa och då finns nog inga negativa tankar alls!

Ska snart iväg till JOSSAAAN (den andra, för jag är ju JT #1) och vi ska äta pizza och se på melodifestivalen. Kommer bli kul! Det enda minuset är att jag aldrig kommer orka cykla hem...
Och jag vet att pizza bilden inte ser så jätte god ut, den ser mest slemmig ut, men den är nog rätt god ändå och jag tror ni blir sugna!
TJINGTJONG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0