Siste daaan

Godmorgon!
Allt bra eller? Ganska värdelös fråga för jag får ju inga svar ändå. Det är bara kallprat.

Jag har iallafall duschat och haft inpackning i håret. Man måste ju göra sig snygg när Kamilla kommer hit.
Vi ska fika och träna, men även äta lunch med mamma och två av bröderna. Sedan bär det av hemåt.
Jag har verkligen ingen lust att åka hem men det är nog bara för att det är till hatobjektet.

Det som är positivt med hemresan är ju att jag måste börja packa rejält nu. Har skaffat packhjälp, Josefin heter hon och hon är rätt skicklig iallafall. Jag vet dock inte om hon packar för sin eller min skull, det blir ju ändå som så att vi "typ-flyttar-ihop". Fast hon gör det nog för bådas skull.

Okej, nu borde jag packa klart här för att hinna med allt tills tåget går klockan 15.59 (PRICK!!!) (inte). Det är lite tråkigt att jag är hemma strax efter nio, lär ju däcka med en gång eller motsatsen, få hyperhysteri.
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha gose då. Jag gör det för BÅDAS skull :D Vi ska ju bli halvsambosar nästan ;) Dela på böcker å mat å sådär ;) hihi. Våran ekonomi kanske förbättras också kom jag på, med tanke på att vi kommer laga mat tillsammans mycket? :)



MISS YOU ! <3

2011-03-28 @ 14:22:49
Postat av: johanna

jaa den kommer nog förbättras och vi kommer nog äta lite bättre :D



Ses imorgoooon :D:D:D

2011-03-28 @ 21:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0