Södertäljeeeee

Här är några bilder från Södertälje. Det är på en gigantisk båt (fartyg). De går genom södertälje och tar upp hela kanalen. Sen såg vi jätte många svanar, som inte syns så väl, men det var typ tio stycken.

 

 

Annars kan jag tala om att Victor gjorde chokladbollar i fredags när han kom hem (vid sex, skit sent ju!). Men eftersom jag är en person full med förväntningar så blev jag så besviken. Han hade ingen kakao utan tog oboy istället och det smakade ingenting, detta gjorde att jag blev jätte sur. Men ... eftersom jag är som jag är så åt jag ändå.

 

Och igår så tänkte vi äta pizza men vi valde att göra egen mat istället. Och den lyxmåltid vi valde var spaghetti, bacon och creme fraiche med fransk örtsmak. Så lyxiga är vi! Men vi toppade det med choklad och chips faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0