Vinter vs sommartid

Idag på entreprenörsdagen upptäckte jag att min armklocka var i vintertid och jag undrar hur jag ens har klarat av att passa tider osv. fram till idag. Det är ju helt sjukt att det har fungerat. Jag måste vara sjukt skillad eller så är min inreklocka väldigt bra!

På tal om entreprenörsdagen så var det sjukt tråkigt. Vi fick i uppgift att presentera oss framför alla de personer som var där i ca 30sek - en minut. Men då drog jag och Josefin, för aldrig att jag gör det. Mitt personliga märke är inte särskilt utvecklat ännu.

Sitter i lägenheten och det ser ut som igår, lådor överallt. Inga kläder som jag vågar ta upp och typ inga tallrikar eller någonting. Livet leker! Inte. Har inte varit här idag utan på stan, maxi, science park och hos Josefin istället. Ska snart sova näst sista natten här, fyfan vad gött!!!
Imorgon kommer flyttfirman hit igen, fast i syftet att skruva ner bord och benen på sängen. Det kommer med andra ord bli väldigt konstigt att sova här en sista natt på golvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0