Vissa reagerar lite mer än andra

Josefin hade väldigt starka känslor till melodifestivalen igår, hon var tvungen att uttrycka sig till resten av Nyhem.

 

Och Josefin, du kan vara lugn för detta klipp kan bara de jag tillåter se (höhöhö).

Annars så var kvällen rätt lyckad förutom att jag tappade pizzan i golvet, spillde ut en massa vatten och till sist åt jag av Josefins pizza trots att halva min pizza var kvar.

Här är även ett ex. på ett samtal:
Josefin kliar sig lite i huvudet och säger att hon har saker i hårbotten, samtidigt ser vi på tv.
Josefin: Dom var finnar eller vad var de?
Johanna: Nej jag hade sår
Josefin: Va? Jag menade de på tvn! The Dudesons
Johanna: Ahaaaa, ja

Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Vad bra att du blev nöjd med operationen!:) jag tycker att de är jätteduktiga på det dom gör men hur de skötte allting fram tills jag fick hjälp var inte så bra, men jag är glad att jag fick hjälp iallafall hihi:)

2011-03-13 @ 17:24:47
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0