Vuxenpoäng

Idag har vi skrapat hem några vuxenpoäng genom att skaffa självscanning. Det är väl inte så jätte kul nu i början då man inte får slutföra köpet utan en kontroll person. Så vi har kommit fram till att vi får köpa en vara och sen gå ut igen, för att sedan gå in och köpa en ny, då kommer vi ju få handla helt själva tillslut..
Nej.. vi ska inte göra så, men det vore ju något.
Bara så ni vet så känner man sig som James Bond när man har en självscanner!

Gick upp kvart i sex imorse och kom hem vid fem så är skapligt trött! Vi tränade mellan halv åtta och halv nio och fyfan vilken träningsvärk jag har! Första gången det känns i röva tom.
Efter detta var vi i skolan till tre + gjorde några ärenden. Har ju sålt ett par skor och funderar på att rensa mer för att få bort saker. Rätt kul faktiskt.
Sedan skulle jag egentligen cykla hem men det har ju snö/regnat och blåst så orkade inte. Satt mig som vanligt i Josefins säng och vi såg på Top Model som sedan blev Glee och sen drog jag. Glee avsnittet var inte som förväntat, det var typ skit dåligt! Och vi som fått vänta en extra dag för att se det, det är så synd om oss.

Förresten så sålde de 5 zoo askar för 10kr på Maxi! SÅ GOTT!!!


OKEJ HEJ DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0