100% nyttig

Idag har jag ätit en banan! Det är nog det bästa och nyttigaste (utöver ägg, bulgur och bönor) som jag ätit på cirka två månader. Ni vet väl att man blir som banan ett eller två om man käkar banan va? Nu vet ni detta, så skriv upp att jag ätit banan idag så informerar jag när det händer igen.

 


Kom precis hem från skolan, vi skulle mötas nio men Danielle var den enda som var där. De andra kom klockan tio. Och då hade Josefin mentorssamtal, sen var det min tur. Jag tror vår mentor insåg att vi gör allt ihop. För hon pratade tom om Josefin på mitt samtal och tvärtom.


Vår uppgift från henne är att göra ett förändringsarbete tillsammans i höst för att sluta skratta och vara så ofokuserade på föreläsningarna. Alternativet var att inte sitta bredvid varandra. Det är upp till oss själva eftersom vi läser för vår egen skull, så det är inget de sagt. Utan som vi insett själva. Nu låter det som om vi är 14 år, men det handlar inte om den typen av "fjanteri" utan att vi är väldigt mycket för våra kalendrar och allt som sker efter skolan.


Nu ska vi gå till stan och kolla på nya löparskor, dimmdricka/fnitterdricka och restauranger.

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0