Älven vs. Magnus: 1 - 0

Denna historia slår nog mina "doppa saker i toaletten" ungefär tusen gånger om.
Min lillebror var på väg från jobbet till bussen och trampade i en grop så att han och iphonen åkte i älven. Fatta vilken jobbig situation?! Först dör en mobil på cirkus sextusen kronor sen blir man blöt OCH.. busschauffören bad honom kliva av bussen för att han inte kunde visa biljetten. Så han fick gå hem till oss dyngblöt och torktumla alla kläder och hänga där med sin döda mobil.

Vad ska jag göra egentligen?
1. jag vill typ skratta ihjäl mig för att det är så sjukt roligt!
2. jag vill gråta för hans mobil är död = vi kan inte ringa eller smsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0