Caspian Caspian Caspian

God dag / God kväll!
Hoppas ni alla har njutit av vädret idag, snö och hagel. Man kan bara älska det!

Jag har ingenting att skriva förutom att Josefin och jag har sett på Narnia filmerna i datumsordning. Alltså den första på första maj osv. Nu var det slut och vi får vänta tills vi är klara med utbildningen, för nästa film kommer 2013. YEAY...

 

Imorgon ska jag hämta cyklen som förhoppningsvis är klar. Jag visste faktiskt inte att jag hade en cyklen, men tydligen så har jag det!

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha garvar ihjäl mig! Skall bli sköönt att komma hem och prata lite EGEN dialekt "JohannA" ;). Älska bilden på oss, no comments :D!

2011-05-03 @ 21:26:05
URL: http://jossanslif3.devote.se/
Postat av: johanna

JohannAA hahahhaa xD Du får konvertera mig till den bra sidan när du kommer hem för mitt språkförråd är totalt förstört!

2011-05-04 @ 21:33:31
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0