Dagen efter

Igår hade vi avslutning i skolan, eller vad man ska kalla det. Efter alla redovisningar så fick vi fika av lärarna (de fick orkidéer av oss). Och Olov var jätte glad över att de hade bullkransar. På tal om ingenting.

 

Efter skolan, gymmet (som tog 10minuter) och lite nedvarvning så var JJD (josefin, johanna och danielle) hos mig. Vi gjorde Daiquiri, men det var inge gott. Romen vi köpte var inte alls god! Sen drog vi vidare (efter tusen ombyten) till Emma och träffade de andra.


Jag tänker inte kommentera kvällen/natten alls för jag minns inte så mycket. Blev av med min hatt och mitt stora paraply. Men som tur är så har jag hatttjuvens nummer.

Vi var på Bolmens också men det förstod inte jag förrän vi var hemma igen.

 

Och så här såg det ut imorse.

 

Josefin och jag har druckit jordgubbssmoothie som jag gjorde, för att få i oss lite vitaminer. Nu ska vi till Maxi och handla lite till kebaben som vi ska äta senare. SEN ska vi fixa oss och dra ut igen! YEAY!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0