Du lääär dig

... Det säger Jossan om höjder. Men alltså saken är ju den att jag är höjdrädd, och ja jag vet att du också är det Jossan. Så att vara typ 177 med klackar var ingen hit för mig!
Ni skulle förresten sett oss i måndags när vi hade handledning högst upp i R huset (för det säger er SÅ mycket), där det är en spiraltrappa och öppet golv/tak. Fyfan vad jag ville spy av rädsla när vi skulle sätta oss i "glasrummet". Så nu vet ni det, själva grejen var att det såg kul ut eftersom vi var tre som stod och var väldigt höjdrädda.

Alltså jag tror någonting gick snett här nyss, såg att det är "Twilight" på ettan i kväll och jag blev glad!?! Får väl se på den skiten då. Först "Vampire diaries" klockan åtta och sedan "Twilight". Har nämnt någon gång att Twilight sagan suger enligt mig.. Men vad gör man inte för att ha något att göra?

Har förresten cyklat till stan idag och gjort några ärenden, vad viktig man låter då. Hittade en sak som jag tänkte köpa om ett tag, det är en HDMI kabel + alla andra saker man behöver till eftersom min Mac inte har ljud"effekten" som de nyare. Alltså det är inte Apples HDMI kabel för den kostar 800kr, utan en mix av kjell & c/o.
Kollade även på skal till ajfånen, men har sån beslutsångest så väntar på Jossan istället. ROSA ska det vara iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0