Dumpad pga. Mercedes.

ICA har börjat dra in på fyllningen i förpackningarna på senaste tiden. Här ska man tydligen köpa ett sex pack chokladbollar men med endast fem i. Och jag LOVAR att det inte var öppnat (det var inte jag), det var vakuumförpackat! Så maskinerna kanske borde rustas upp lite.

 

Efter skolan så drog Josefin och jag hem till henne för att se på det sista avsnittet av Glee denna säsongen. Folk borde filma våra reaktioner när vi ser på detta för vi är som två fjortisar som träffar sina största idoler. Vi skrek när Finn och Rachel kysstes, vad hände där egentligen? Då menar jag inte skrik som i "åååh" utan "AAAAAAAH" som tretton personer.

 

Sedan så krossades mitt hjärta mot slutet när Sam blev tillsammans med Mercedes! Jag blev dumpad av min Glee-favorit! Livet kommer inte vara som vanligt efter detta, känner mig fruktansvärt ledsen.

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Det är synd om dig Johanni :( . Du får trösta dig själv i helgen med massa gotta :)

2011-05-25 @ 22:40:24
URL: http://josefinkts.blogspot.com/
Postat av: johanna

Ja det är det, känner mig fortfarande helt hjärtekrossad :( Hur ska jag överleva?

Helgen kommer bli awesoome :D

2011-05-25 @ 23:08:51
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0