Fredag 20 maj


Idag har jag nått ett mål för veckan!
Har lämnat in min ena tenta, så sjukt skönt. Bara två kvar nu!

Josefin och jag gick till stan förut och handlade saker för över hundra lappen men betalade bara 29/49kr vardera. Tack vare våran guldbonus på 100 kronor hos H&M. Nästan lite pinsamt.

Om två veckor och en dag ska vi på HÅKAN! Jag är redan lite nervös över hela situationen och blåsan. Har till och med bestämt kläder! Är jag störd?
På tal om musik så vill jag (av hela mitt hjärta) gå på "where the action is" den 28 juni (tror jag det var). Coldplay kommer ju då. Så om någon som älskar mig läser detta och tänker "åh men hon fyller ju år snart".. så är detta en tänkbar present.

Ska dra till gymmet snart! Sen blir det "Glee" hemma hos Josefin.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0