How did we get here?



Tanken var att vi skulle gå ut igår men ingen orkade. Så Josefin och jag tog en promenad till Bolmens för att jag skulle få se hur det såg ut där vi var. Jag trodde ju att vi var i ett garage någonstans fast vi i själva verket var under ett partytält.
Sedan gick vi hem till Emma där Michaela och Emma bakade rabarberpaj till oss alla. Fick även mitt paraply som var borta.

Idag har vi varit ute och gått, ätit pizza och sett på twilight filmerna, det hela tog sex timmar. Vi började halv fyra och det var slut halv tio. När jag gick hem kändes det jätte konstigt att vara utomhus.

Ska väl sova nu. Men jag som verkligen hatat Twilight har blivit totalt omvänd och kan inte sluta tänka på det! Fyfan för den jävlen, cirklen slutar aldrig snurra. Jag vill också ha Edward och Jakob!

Slip tajt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0