Idag ska vi bli chokladkakor

Buenos diás!
Vi skulle egentligen på möte på regionhalland klockan tio men vi fick ett återbud. Så nu håller vi på att packa! Vi ska iväg till Östra stranden (som skrivet var) och sola hela dagen. Det är jätte varmt ute redan, jag var tvungen att cykla till Willys för att köpa EN banan och upptäckte det!
Har ju börjat äta annat till frukost än gröt som man faktiskt är mätt på längre än gröt, nämligen vaniljyoghurt, banan och solrosfrön!

På tal om mat så köpte jag ägg igår, fråga mig inte varför! (är allergisk) Men jag tänkte att det är väldigt bra efter träning och jag vill ju äta mer protein än vad jag gör för tillfället. Vi har ju hamnat i en liten knepig situation där vi äter ex. en snickers till lunch eller som igår då jag åt ris, bara ris.

Men det jag vill berätta är att jag inte klarar av att äta ägg, det kändes som att hela magen vände sig ut och in och jag ville bara spy! Men, envis som man är så tänker jag testa en gång till! Har ju ändå fem ägg kvar, får väl baka upp de annars eller sälja de i trapphuset.

Nej nu blir det på med hatten, bikinin och solskyddsfaktorn/oljan! Tjingeling :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0