Jag vill inte gå till skolan idag

Idag är det sista dagen i skolan och den ska ju givetvis avslutas med redovisningar mellan 09.15 - 15.00. Känner verkligen att motivationen är på topp..
Vi är första gruppen och varje redovisning ska ta en timme, så hej tråkiga dag!

Kan ju även tala om att jag är något dum i huvuvdet för tillfället. Äter gröt med banan och något jag inte skrev igår om banan är att jag brukar få fruktansvärt ont i magen av det. Hade ont i magen i två timmar efter det igår när vi gick till stan. Och sen blir jag skit tråkig och lite småotrevlig också. Så om jag står ihopvikt på redovisningen så hoppas jag att någon ber mig att sätta mig ner faktiskt.

Ska äta upp gröten nu och sedan välja kläder, vilket kommer ta ett år (har bara 25min på mig dock). Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0