Josefin tycker att jag har konstiga frågor

Josefin köper hellre pizza och cola än nya strumpor.

 

Igår när vi såg på twilight så ställde jag nog hundra frågor. Okej, inte hundra. Men väldigt många per film! Och det är inte frågor som hon kan svara på ens. Så hon bad mig att skriva ner alla frågorna till slut.
Som ni säkert vet så tänker jag väldigt mycket, ja jag kan sånt. Jag analyserar alltid saker som händer, då menar jag inte tönt saker. Utan mer vetenskapliga saker.

Här är några av frågorna från twilight:

  • Undrar om han (Edward) borstar tänderna?
  • Är de rika (The cullens)?
  • Men vill man verkligen leva så länge? 109 år liksom. Vad gör man med tiden?
  • Fryser vampyrer?
M.M.

Kan även berätta att vi skrek ett antal gånger i filmen, så våra fjortisfasoner fortsätter. "Nu kommer det häääääääääääär!". Och jag som inte ens gillade de filmerna!

Jag tror även att Josefin tror att jag förstår allt hon menar eller tänker. För igår sa hon så här när hon skulle förklara en sak: "Du kommer ihåg det! Du vet när de zoom zoom 2gether! Brum brum?". Hon menade när de åkte till italien! Vem fan fattar det?!

På tal om något annat så har jag äntligen fått Josefin att förstå varför jag älskar ris. Jag vet inte hur många gånger jag sagt att jag älskar ris. Och hon har inte förstått varför riktigt, för ris är ju ris. Men i lördags så fick hon mitt grötris (vilket är dret gött) och hon började då förstå! Tack!!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Sååååå gott! Jag har aldrig tänkt på att man kan använda buljongtärningar. LIKE!

2011-05-30 @ 13:13:45
Postat av: johanna

Det är ju det som gör smaken :D

2011-05-30 @ 13:14:40
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0