Måste hon göra den så ful? - Sveriges nästa mästerkock

Skor från Dinsko med inlägg (så ni vet det lixom)


Jag har insett en positiv sak med att vara "kort", det är knövligheten när man är lång.
När jag bodde på vsol så hade jag på mig ett par 13cm klackar när jag lagade mat och borstade tänderna osv. för att gå in de. Och jag kan bara säga: JOBBIGT!
Fläkten var ju under ansiktet och man såg inte vad man gjorde för mat.

Idag har jag gått omkring med mina nya klackar som är något mindre, men jag känner mig ändå missanpassad till allt.
Borstade tänderna och handfatet var ju en mil ner, att diska var också något mer jobbigt eftersom allt var i vägen.
Så nu kan jag faktiskt tänka att det är positivt att vara kort i denna lägenhet, den är anpassad för barn...

Kan även tala om varför bilderna från valborg blev blåa, det var plasten. Jag är så smart! Nu måste jag leta efter ett bra skydd också, jätte kul.

Nu tänkte jag återgå till sängen och tvn. Har faktiskt tränat idag och ätit mango. Alltid lika kul att berätta...

Mittbena, nyduschad och jävligt ful. Men WOW ändå.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du läär dig ;). Tänk då för mig som gick i 13cm klackar och jag är 171 >.<.... Jätten Josefin på ingång typ :D. Jag har ätit päron, och har bestämt mig för att att äta 3 mål om dagen, därimellan snackas i form av frukt. Om jag är sugen på götta så får jag ta det. :D

2011-05-06 @ 12:29:15
Postat av: JOSSAN

Det var jag som kommenterade ;)

2011-05-06 @ 12:29:55
Postat av: johanna

Oh no inte jätten Josefin :O :P Men det låter ju jätte bra! Ska också köra på det! Har ätit mango och fyfan vad gott det är!

2011-05-06 @ 16:32:54
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0