M&Ms

 

Idag hade de M&Ms för 13 kronor på Maxi, de kostar 30kronor annars. Jag har aldrig smakat på de, eller jo en M&M när vi var ute och reste med klassen i gymnasiet. Men det räknas inte, så köpte en påse. Och så här kul kan man ha med de!

 

På PBL arbetet tidigare idag så körde vi hänga gubbe (vi gör så mycket på arbetet.) och Josefin och Danielle var ju självklart tvungna att ta världens längsta ord. De valde "Förmedlingspedagogik", självklart ska det vara pedagogiskt under tiden.

Vi ska snart dra till gymmet och köra lite. Men först blir det att fixa klart med tentan och sedan förbereda inför samtal imorgon. YEAY!...
Josefin och jag har kollat igenom varandras tentor och hur många av er människor där ute får detta med rosafärgad text i sin tenta + en massa smilies ? "Glöm inte att kolla igenom men, man, och, eller. Samt punkter och kommatecken och meningar åså. Annars jättebra. PUSS :D" Inte många tror jag, men det får jag :D

Kommentarer
Postat av: Jossan

Visst piggar det upp skrivandet?? :D

2011-05-25 @ 17:06:53
Postat av: johanna

Jaaa verkligen :D jag kunde tyvärr inte göra några smilies dårååå! Eller heter det smileys?

2011-05-25 @ 17:09:51
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0