Olle ute i skogen gick!


Detta trodde ni inte om mig va? Att jag kan skita i att diska och städa? Pedanta Johanna dog nog förra året tror jag.

Jag har iallafall tagit tag i diskberget här hemma, så man äntligen ser diskbänken! Fast för att få vara lite elak så kallas nog inte detta för diskberg utan en diskhög, om man ska jämföra med Schmidtens forna berg hemma.

Idag har vi varit i skolan och skrivit en massa på arbetet men när man är nio stycken i en grupp så går det väl inte så jätte bra. Det är sjukt svårt att vara nio (tjejer). Jag och Josefin sitter mest och pratar om annat, typ om träning och allt annat som kommer i huvudet. Detta är inte bra!

Nu ska jag äta lite makaroner snart innan vi drar till vårt älskade gym ! Jag har laddat hem en app som heter "shapeUp". Den visar hur mycket protein, kolhydrater och fett man får i sig per dag. Och hur mycket man har kvar till att fylla hela det dagliga intaget. Jag ska INTE missbruka denna app utan bara ha den för att se till att jag äter tillräckligt mycket protein, eftersom jag är rätt dålig på det.

Tjingelingelingpling!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men det är ju svinbra ju! Fast låt det inte gå åt ditt huvud bara :) Du får visa mig sen!! :)

2011-05-23 @ 15:40:10
URL: http://josefinkts.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0