Plast och mobiler

Som jag nämnt tidigare så har jag gjort något som gör att jag inte vill visa mig på Telia här något mer.
Jag kan ju först börja med historien på onoff för två år sedan då jag köpt en ny mobil. När vi öppnade den hemma så var det en repa i displayen så vi åkte tillbaka och frågade varför jag fick en sån. Då säger mannen "Du har inte tänkt på att ta bort plasten?". Och wips så var repan borta, men hur fan skulle jag kunna veta det? Man såg ju inte ens plasten.

Denna historia är något mer pinsam eftersom killen skrattade åt mig och Josefin gjorde ju inte saken bättre. I förra veckan när mamma ringde så hörde jag inte alls vad hon sa, likadant var det när jag ringde några andra ärenden. Så Josefin och jag gick till telia i fredags och pratade med de. Då säger killen på telia detta först "Varför har du kvar plasten! Det ser ju skit fult ut!". Jag berättade att jag inte brydde mig i det för jag vill inte repa mobilen.
Sedan ringer vi till varandra för att han ska få höra och jo då ljudet sög. Sen säger han "Det kan ju vara plasten som täcker mikrofonen!". Och JA det var det ju såklart!
Så jag höll väl på att skämmas ihjäl och Josefin bara skrattade åt mig, samt han på telia och han som bodde granne med mig på vsol.

SÅ KUL, ska aldrig mer gå dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0