PLUGGHÄÄÄST

Buenos diás!
Det är bara två veckor kvar tills vi slutar första året på utbildningen nu. Det har gått så sjukt fort att jag nästan får panik! Just nu har vi ett PBL arbete, ett grupparbete med andra ord med problematisering, som vi ska redovisa och lämna in nästa fredag. Sedan ska vi göra en individuell tenta om arenor och vad vi kan göra där, som ska vara inne den första juni. Men Josefin och jag kör i råfartstempo och har redan börjat skriva en massa för att bli klara till redovisningen, då kan vi göra vad vi vill den sista veckan här.

Annars händer det inte så mycket förutom plugget, Josefin är min hemlärare som läser igenom min andra tenta för att säga vad hon tycker. Vi ska senare idag gå till gymmet efter helgens uppehåll och köra på som aldrig förr, har ätit alldeles för mycket skit för att orka plugga.

Har även två andra hemlärare via skype, nämligen Lilla My och Dalil. Så nu jävlar satsar jag på fullpott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0