Sist gång, en sista gång


Godmorgon, jag känner mig ungefär som på bilden!
Jag tänkte bara skriva detta:
Det ska bli skapligt gött att gå dessa fem dagar i skolan, redovisning på fredag hela dagen och plugga hemma utöver det FÖRATT vi slutar på fredag!!!
Egentligen slutar vi den första juni men vi tänkte lämna in tentorna senast fredag!

Så vad vill jag få fram av detta då: Jo, det ska bli skönt med tre veckors sommarlov innan jobbet OCH jag ska sola sönder för alla er som inte får sommarlov!

Nu måste jag fixa mig. CIAO!

Hahaha Momijii första dagen i KD.

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Jag såg Maggio, och hon gjorde bland annat Mitt hjärta blöder som duett med Christian Walz. Sjukt bra!

2011-05-23 @ 10:52:49
URL: http://fraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0