Sool sol sol

... och jag sitter inne!
Alltså jag orkar inte gå ut! Är så sjukt trött, har sett på en skit film som går på fyran.
Men cyklade till stan tidigare och letade som en idiot efter "den-där-bikinin-och-linnet" som inte ens finns kvar.

När jag åt middag förut (orka vänta med middagen) så tuggade jag på någonting sjukt hårt så min tand nästan sprack, kändes det som iallafall. Det var en STEN!!! En sten i bulgurn/bulguren!?!
Under mina år här i livet så har jag även hittat sten i bröd från typ ica/coops egenbakade. Så gott! Hittade även ett snigelskal i en vitabönor burk en gång...
Efteråt satt jag bara och ville tacka gud för att jag slipper betala en tandläkare för trasiga tänder.

Nu tänkte jag faktiskt gå till Maxi och köpa.... GODIIIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0