To be fat like me

Igår kväll så skulle jag och Josefin se på film. Vi började packa upp en film vid åtta men allt gick ju självklart skit dåligt. Först försvann filmen, sedan kom vi på hur man skulle göra, men då var det inget ljud i filmen. Så vi testade med en annan och sedan en till men det fungerade inte. Efter mer än en timme och 20minuter så fungerade allting! Och nej, vi är inte otekniska, men som Mac användare så är en PC (CP) dator helt ofattbar enligt mig. Varför existerar de ens? (förlåt Josefin).

Vi såg på "To be fat like me" först, den handlar om en tjej som är vältränad och aldrig vill bli tjock, men folk i hennes familj är det. Så hon startar ett projekt, för att få ett stipendie, där hon har på sig en "overall" som gör henne jätte tjock och ser hur folk i skolan reagerar. Sedan avslöjar hon sig själv osv. osv. Den är rätt bra, man blir ju faktiskt lite chockad över sig själv hur man reagerar.
Efter den fick vi för oss att se på en film till eftersom vi var på hyper humör. Vi var som två barn som ätit för mycket godis alldeles för sent, eller två fjortisar som druckit vodka. Vi valde iallafall "just my luck" för lite avslappnat och "man - behöver - inte - tänka" tema.

På tal om någonting helt annat så skulle jag jätte gärna vilja ha något liknande. OCH JA! Jag vet att jag har en pojkvän redan, men ändå.


Detta blev ju typ som en novell, har iallfall pluggat klart för stunden och ska dra till gymmet nu och köra lite med Jossan!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du skulle tagit en bild när han hade den "fina" frisyren ;)

2011-05-22 @ 19:13:39
URL: http://josefinkts.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hahahaha :P NÄÄÄ då förstörs ju allt

2011-05-22 @ 20:20:48
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0