Vad?

För ett tag sedan så skrev jag om ägg, att jag skulle ge det en chans till. Och jag har gett det många chanser nu, äter det i princip varje dag efter träning. Så jag tror att detta faktiskt hjälpte min mage endel, för nu accepterar den kycklingboet. Tror jag iallafall, om jag faller ihop av magont någon dag så kan det vara pga. äggen, men man måste ju prova för att få svar eller hur?

På tal om något helt annat så börjar jag bli skapligt irriterad på att varje gång jag skriver "man" eller "men" så vill jag ändra det. Mestadels för att man (ni ser) inte ska skriva så i en tenta. Fast men och man är ju världens bästa ord, jämt efter "jämt" då.

Funderar på att skaffa mig denna look igen. Vill likna en bratzdocka, det vore ju faktiskt rätt coolt.

Eller typ orangehårig?

 

Okej så här mycket har jag att göra just nu. Är skit uttråkad! SÅ HEJ DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0