Valborgs firande?

God morgon! Idag är det första maj!
Och igår firade jag och Jossan det med vin, en flaska vardera. Det hela slutade väl... konstigt för egentligen minns jag ingenting ! Jag minns detta:
  • Vi sminkade oss hos Jossan i från cirkus fem och drack vin samtidigt
  • Vi åt två påsar popcorn under tiden och bestämde oss för att vara i stan kvart över åtta till spexet
  • Sen helt plötsligt sitter jag hos mig och skypar med Victor medan Josefin ligger däckad på min säng i en jävligt oskön ställning.
  • Någon som låter som Danielle ringer och sedan ett tag senare ringer den riktiga Danielle
  • Ett antal timmar senare igen så sover vi båda och Josefin reser sig upp och säger att hon ska gå hem, dock hittade hon inte nycklarna så hon fick mina till henne place. (hennes egna ligger i hennes väska såg jag nu).
  • Johanna ringer till mig och pratar lääänge, någon gång vid tjugo i två inatt
  • Jag upptäcker vid sex att jag lagt ut en bild på fb, vilket jag inte ens förstår hur man gör idag. så jävla smart jag är när alkoholen kommer! Eller vem vet, jag kanske gjorde det via datorn?
Så denna natten har jag inte hunnit sova särskilt mycket! Om man även ska göra några slutsatser så måste vi ha druckit upp vinet på cirka två timmar. Men fråga mig inte när vi gick hit! Vi skypade tjugo över nio så tiden måste ju verkligen bara försvunnit där eftersom vi skulle till stan egentligen.



Nu borde man nog försöka sova lite mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0