Vi borde satsa på att bli bra hälsopedagoger

Jag har en fråga!
HUR kan man döpa en gymedja till SATS? Ärligt talat?!
Jag har letat efter förklaringar men det finns ingen, så nu har jag även mailat. Måste bara få ett bra svar på detta för det är ju inte världens bästa namn på ett gym...
Vi har pratat om detta på PBLarbetet idag och det hela slutade rätt dåligt. Ni får inte ens veta vad vi sa.

Och till Josefin:
1999 blev Sports Club en del av SATS. De måste ha missat något under den processen.

Vi har precis varit och tränat, som vanligt, och jag hoppas verkligen att jag kan få lite träningsvärk! Får aldrig det längre, men har precis börjat köra tre repetioner istället för två för att kroppen ska få känna att den lever något mer än vanligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0