Dearly beloved are you listening?

Detta var då min största kärlek under många år i min tonårstid. Från det att jag var 15 år tills någon gång då jag hade andra killar i huvudet (läs 19) så var Billie Joe Armstrong min dröm man.
Om jag hade fått chansen idag att bli hans så skulle jag inte tacka nej, så var på er vakt.

Jag vet dock att mormor skulle säga att hans hår borde klippas. Men mormor, han är gammal (född 1972), så snart är han en liten farbror och då borde han styla om håret (tycker man ju iallafall).

På tal om mormor så fyller hon år idag! Grattis på födelsedagen mormor och det borde dyka/dykt upp något i brevlådan.

 

Denna affisch prydde mitt rum under en lång tid tillsammans med andra papperslappar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0