Det är KALLT ute!

Idag skulle egentligen min äldsta bror komma men det kom en massa saker i vägen så det fick ställas in. Som tur är så ska jag med Michaela och Malin till B&B imorgon för att se på ett band, "United we stand". Annars kändes det väldigt tråkigt eftersom jag har kommit in i en konstig period då jag bara vill till familjen.
Följande "som tur är" så ska jag till Värmland om en vecka, i nästan en vecka också.

Och det bästa är att Daniel och Miriam kommer till mig den 16 devember! Sen den 19e åker vi till Göteborg och möter upp mamma för att sedan åka till Värmland.

Men nu blir det ett låååångt besök på Maxi med frugan. Det ekar i min frys och kyl. Och jag som har gjort världens veggo lista inför visiten får äta allt det själv. Men det blir nog bra.

Tjingeling so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0