Min älskade vän, du får inte dö!!!

Åhåå vad har jag gjort för fel egentligen? Den är på väg att gå i sönder snart!
Min vän IPHONEN (erkänn att ni trodde att det var en levande människa? dvs om jag tog bort bilden och ordet iphone såpass tidigt.) går inte att låsa. Knappen fungerar inte längre.. och jag förstår inte vad jag gjort för fel. Sen så låter den dubbelt när jag får ETT sms m.m..

Jag har faktiskt inte gjort något fel alls för så rädd som jag är om den så borde det inte hända något alls. Men det är antagligen något fabriksfel, så förhoppningsvis kan jag lämna in den gratis osv.
Det är i såna här situationer som man önskar att man köpte till den där försäkringen...
Fast thank god så har man ju ett års försäkring. Men den är ju bara ett halvår? Så hallå? Help me please


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0