Mitt sociala och ickesociala liv dog idag.

Min mobil har åkt på rehab, det var tydligen så jobbigt att vara med mig. Så om två veckor kanske vi återförenas, jag längtar ihjäl mig och det har gått typ tre timmar. Men han som tog ajfånen sa att jag förmodligen får en ny. Så den där som åkte på rehab kan skatta sig lycklig, eller? DÖ din jävel typ.
Jag känner mig verkligen handikappad just nu...

Jaja. jag är faktiskt inte helt störd. Frugan och jag var på promenad förut, det är helt dimmigt ute men vi såg ju en och annan "eyedier" (kom på det nu..). Vi såg Claes Månsson och Anders Kraft (Nyhetsmorgon) på stan! Vi blev lite fundersamma över dessa kändisar men Claes Månsson är med i en show förtillfället som är i Halmstad nu.
Men nu höll jag verkligen på att glömma vad mina ögon höll på att dö för ju! Brevbäraren!!! Det finns en brevbärare här i Halmstad som är... ja... Alltså det går inte ens att beskriva med ord.

Har även hämtat ut två paket, wohoo! Läppstift x2 , Revlon osv.
Sedan har jag gjort såna här nödvändiga saker:

Alltså helt ärligt, är inte likheten mellan mig och apan på tröjan otroligt hemsk? Det kanske är jag egentligen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0