Nyheterna, dokumentärer och efterlyst

(Jag hade tråkigt här om dagen)


Jag borde verkligen sätta ett stopp för mitt "nyttiga" tvtittande.
Denna veckan har jag sett på efterlyst (även reprisen från förra veckan), dokumentärer (bl.a. Thailandsbostäder), nyheter osv. Och jag blir helt störd i huvudet!
Speciellt av efterlyst för det känns ju som att man inte ens kan gå ut normalt utan att något ska hända. Sen om Wiphanai, Thailandsbostäder osv. var det mest "Men fyfan vad blåsta människor"s tänkande. För de personer som "köpte" husen där nere måste ju varit så ivriga att de sket i att läsa igenom lagar osv om marker.

MEN MEN MEN.
Idag ska jag INTE tänka på sånt.

Sen helt ärligt, om jag var Örebrosbo vid det här laget så skulle jag fly med en gång. Eller.. jag skulle nog flytt så fort "Sveriges Värsta" kom igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0