BodyShop <3

Fin toa va? Den är rengjord i lördags.!

 


Man skulle väl kunna säga som så att jag gick lös lite på Bodyshop idag.

Det hela slutade på *80.. Okej.. 580 jävla spänn!


Detta köpte jag:

1. En dagcreme med aloevera

2. En nattcreme med aloevera

3. Ett läppsyl med hemp

= ca 480 kronor

Sedan så var jag ju SÅÅÅ sugen på den där lilla neccessären med inpackning, mascara, tvål osv i, så jag skaffa ett medlemskort = 100 kronor.


Slutsats:

Dagcremen är så sjukt skön!

Inpackningen var skit bra (har redan fyrtioelva inpackningar men wtf)

Mascaran var också riktigt bra.

Läppsylet vet jag inte riktigt vad jag tycker om än.. det duger.

Resten är antagligen också bra, SÅDÄSÅÅ!

Ska lixom testa min nya nattcreme snart! (Känner mig lite som en tant.. nattcreme.. Snart köper jag väl antirynkcreme också.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0