Fånt ja e körv så höpper ja i älva i Köpparberg!

Den låten har jag sjungit på ett tag nu.. ...Man (jag) har så sjukt dålig humor!

Förresten! Den där röda klänningen som jag var så endorfinrik av satt skit fult, så endorfinerna dog. Men det gör väl inget direkt, jag kan ju bara dricka lite kaffe så lever mina hjärnceller livet! Typ party in tha house mannen (OKEJ det där var riktigt dåligt).

Idag har vi haft läsgrupp och skrivit en massa på litteraturstudien. Men vi har även sjungit typ tusen olika låtar, bl.a. "Hearts in the air" med Eric Saade. Vi fick även veta att Danielle har en kalender med snygga killar och Saade är med i den. Och jag säger bara detta: Han är ett barn som klär sig som en fågelskrämma....

Vi började klockan nio i morse och slutade cirkus tre. Och med en massa kaffe, socker och hyperaktivitet i huvudet gick vi iväg till Maxi. Jag och Josefin har ju en lite annorlunda hobby, nämligen att hänga därinne. Dagens hängställe var vid kvinnoprodukterna (man kan även säga andra ord).. Vi tillbringade säkert 20 minuter där och bara öste på saker i påsarna. Det är så kul att vara tjej och ha underbara veckor............. Kul att veta va?

BLABLABLAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0