Feliz cumpleaños mama!


Idag fyller min mamma år! Fast hon är sjuk så har inte lika stor ångest över att inte kunna vara där längre. Fast egentligen skulle de till Stockholm så det är ju riktigt synd.
Men om två veckor får hon sin(a) present(er ?), vem vet!

Gick upp innan åtta idag för jag kunde inte sova. Vaknade vid ett inatt av att någon ringde, men orkade inte svara så la på. Och jag hade tänkt att gymma idag, men så drar man upp persiennerna och ser det tråkigaste vädret som kunde erbjudas! Regn, dimma och blåst! Så jag känner för att bara vara inne, men måste nog gå ut en stund ändå. Vill inte bli ett fetto...

Sedan så måste jag göra klart kompletteringen som jag sagt sen i början av sommaren! Så jävla lat är jag.

På tal om någonting helt annat så hade Danielle en liten "fiskbensflät"-lektion med Emma och mig igår. Och nu kan jag göra fiskbensflätor! "WOOOW, redan" tänker säkert ni, men jag är verkligen dålig på sånt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0