Hann sömnen ikapp eller?

Gött det vore om det fanns en stopp knapp i livet. Då hade man kunnat sova ett par dagar och sedan köra sitt race.


Idag känns det som att jag inte har något liv alls.
Först så vaknade jag innan åtta, gick på toa och la mig igen.
Sen vid nio inser jag hur sjukt hungrig jag är.
Så äter knäckebröd.
Men det som var annorlunda denna morgon var att jag la mig igen.
Tvingade upp mig själv halv tolv.

Och sedan efter träningen så har jag legat i sängen i över två timmar...
Skulle kunna lägga mig igen och sova till imorgon känns det som. Men borde verkligen plugga!!!
Men hur ska man orka?!
Nej... tror faktiskt att jag väljer sängen igen, den ser så skön ut. Plus att den gillar mig, vilket inte artiklarna gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0