Hur man sover länge

Det är något jag vill lära mig.
Av någon konstig anledning så sover jag längre när jag sover hos Victor (till elva igår tom.).
Kanske är det så att man påverkas av den andre? För han kan sova!
Men sen när jag sover själv då sover jag bara till åtta, max halv nio.

Men på tal om att sova så har jag blivit riktigt morgon trött. Och kan ligga kvar någon timme innan jag orkar ta mig upp. Typ vid nio när vi börjar tio.
Men vet ni vad som händer imorgon bitti?
Vi ska mötas tio i sju för att träna klockan sju!!!
Jag kommer ju dö (nästan iallafall).

Allt detta för att kompensera denna dag (hann inte träna) och alla andra dagar (14) som vi inte tränat.

Sen har vi skola halv tio.
Nej.. stackars alla ni som ska umgås med mig imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det klarar vi frugan!! Nu är vi uppe iallafall. Funderar starkt på att imorgon morgon ta springtur, eller i vart fall någon gång i veckan gå upp tidigt och springa!!

2011-10-11 @ 06:38:39
URL: http://www.jossanslif3.devote.se
Postat av: johanna

Men det låter ju skit gött ju :D

2011-10-11 @ 12:44:35
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0