Inkommande händelser

Om exakt två veckor fyller frugan TJUGO år! (3 November)
Och vi som pratar om allt hela tiden har det lite svårt just nu, iallafall jag. Har varit på väg att börja prata om presenter osv flera gånger. Så det låter ungefär så här när jag ska prata med henne; "Jaaa, men den där grejen är ju så tråkig och det andra är så kul men jag vet inte vad de andra säger om den grejen"..
What to do, what to do?

Har iallafall börjar köra lite på egen hand för jag VET vad människan ska ha av mig! Så är det bara!!!

Och den första november fyller även Emma år, 23!. Så den andra ska vi ha 43 års party. Kommer bli sjukt kul. Josefin och jag planerar redan kläder, skor, dricka, promille, hur vi ska orka gå till skolan klockan 10 när klubben stänger tre.

Får inte glömma att mormor fyller den första november heller! Vilket jag inte gör heller, har redan något liggandes här.
Jag är så grymt bra på att hålla tyst....

Och min lillebror fyller 20 den sjunde november också! Har redan berättat hur bra hans present är, det kommer bli svårt i två veckor till detta.

NEEEEEJ men ville bara skriva det liksom. Har ett liv faktiskt, så ciao!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, jag längtar redan! :D :D :D

2011-10-23 @ 20:46:31
Postat av: johanna

JAG MEEEEEED!

2011-10-23 @ 21:07:49
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0