It´s alright tonight, tonight Woooohoo

Jag har börjat köra den där "gå upp tidigt" stilen, det går riktigt bra. Vi har tentaskrivande från nio till någon gång senare (vem vet när). Och eftersom frugan och jag inte har så mycket annat till liv just nu så ska vi sitta hela helgen också, utan de andra. Snacka om att ställa upp för den bästa gruppen, Grupp E!


På tal om något annat så var vi på stan igår för Josefin behöver ju en födelsedagsklänning (onsdag snart ju!!!). Och tada! Hon hittade en, och på stället med minst relevans också. Nämligen fjortiseliten "BikBok".


Och jag hittade äntligen "Revlon" (bilden). Det är som en schampoo toning, fast man kan säga mer som en ändra tonerna i håret. Jag har ju väldigt dassigt hår numera pga. alla lösa skruvar. Så jag frågade frisören och hon tyckte (liksom Josefin och jag själv) att jag passar bättre i guldigare hår.


Så jag köpte "1003" för att få lite gulare/guldigare... 230 kronor kostade den! DE NI! Mitt hår börjar bli värdefullt, eller så är det som en fru för mig. En fru som bara suger åt sig alla pengar som kommer in för att ha lite kul.

Men det var bra! Så ett tips om ni vill fixa håret från grönt/blått/grått till finare.

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja precis. Så vår sista utväg får bli BikBok i fortsättningen ;-)

2011-10-28 @ 14:35:42
Postat av: johanna

Ja det får nog bli så :)

2011-10-28 @ 14:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0