Jag är såååå fylld av endorfiner

 

AAAH!
Jag gick in på nyheter hos "Nelly" samtidigt som jag pratade med Victor. Och fick se att denna klänning kommit in igen. Har skrivit om den för länge sen. Men jag bokstavligt skrek "AAAAAAAH" när jag såg det. Och Victor sa till och med att jag skulle köpa den. Så nu är det gjort!


Det kallar jag en bra dag!


Får bara hoppas på att den sitter bra och att färgen inte är orange.

Kommer bli så sjukt snyggt vid jul/nyår eller kanske tom andra tillfällen.


Nu kan jag plugga med lite glädje i kroppen!

Tycker även att jag förtjänar detta, har lagt ut 10 tradera annonser. Mina kläder måste bort, har rensat idag och lagt ut jeans, klädpaket (med 2 - 4 plagg i varje) osv. Så YO på er. Har redan bud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0