Jag vill leva i nuet och inte ångra mig sen, så jag lever idag idag idag!



Detta vill jag göra inom en snar framtid:
  • Åka till Ullared och bli antiklirr (hänga med Ola-Conny och Morgan)
  • Åka till Danmark eller Tyskland för att fylla skåpet
  • Åka till Göteborg och gå på Lisebergs julmarknad
  • Ha onsdag och se hur allt går överstyr.
Detta vill jag göra om några år:
  • Åka till USA och känna mig som en myra i New York
  • Åka till Paris igen
  • Kolla på kängurur i Australien och äta mat i Japan
  • Skaffa en unge som är blond och fräknig
  • Inreda mitt hem utan att behöva bry mig i att betala för det när man flyttar
  • Kunna köpa porslin i mängder utan att behöva bry mig i vart det ska få plats
  • Köpa en STOOOOR säng (visst, min är stor ... men dretstor)
  • Kunna köpa, äta, göra vad jag vill utan att behöva vara pank

Kommentarer
Postat av: Jossan

Inom en snar framtids-punkterna kommer gå som smort!! :) Jag följer med dig ut i världen frugan! To traaaavel tralalaaaa! Jag taggar så inför onsdagen att jag är nära att dricka upp ciderna i kylen xD

2011-10-30 @ 19:23:27
Postat av: johanna

hahaha :P Vi kan dricka all cider inför handledningen :P SKOJA.

Ja men bra då har jag en resekompis. Då kan vi kanske hitta en Caleb eller något ;)

2011-10-30 @ 21:19:13
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0