Jävla kaffe äckel

Jag måste verkligen sluta dricka skolans kaffe.
Man kan ju börja fundera vad de har i det egentligen för man blir ju helt störd av det.
Som tur är så drack jag det vid tolv idag och vi ska på Zumba (Ja, vilken syn) halv fem till halv sex.
Så det kanske går att sova inatt iallafall, vi får se. Men annars så mår kroppen verkligen inte bra av det, jag blir helt yr!

Vi har iallafall grejat med litteraturstudien men det spårar alltid ur vid lunch så vi slutade då. Men istället för att gå hem så stannade Josefin och jag kvar och gjorde kostuppgiften osv.

Vi har även funderat lite på att klippa oss samtidigt någon gång, fast alltså göra en förändring.
Typ så här om det går


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0