Klackar, sexy sexy sexy


Ibland händer det att jag ser på "Plain Jane", vilket är ett rätt värdelöst program egentligen.
För det enda programmet handlar om är ju att tjejen (som är lite killig, har tråkiga kläder, platta skor, inget smink, fult hår osv) ska bli sexig!
Ja, men det är ju typ huvudkoden för en tjej, du ska vara sexig!

Alltså: Ha klackar, sminka dig, ha feminina klädera, fixa håret osv osv.
Fatta vad tråkigt när man vill slappa till det lite och gå i bekväma skor och lite oversized kläder? Skita i sminket och bara vara naturell?
Nej då är man ju inte sexig eller kvinnlig......

Sammanfattning av programmet: Du ska ha klackar och vara sexig annars vill ingen kille ha dig!

Och sen ska de ALLTID gör en makeover, visst det kan ju vara kul. Men varför ska de alltid färga håret på de? Det är ju som att de inte duger?
Jaja... jag stör ihjäl mig men ändå ser jag på skiten.

(Om man googlar Plain Jane så kommer jag upp, det är respekt!....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0