LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅN

ÅÅÅH idag kom lånet!
Finally!

Det hade ju sett lite kul ut om vi fick lånet i rupier...
Emma, frugan och jag ska iallafall till stan klockan elva! Ibland måste man ju köpa sig lycklig för att orka ha handledning 15 - 17. Nej men okej... Jag har faktiskt skit viktiga saker att köpa idag!
1. Dag- och nattcreme från BodyShop (japp.. ibland är jag fan smart alltså).
2. Revlon (schampoo toning)
3. Tuschkajal
4. Kanske en varm kofta så man slipper frysa

Men nummer ett och två är absolut viktigast, mitt ansikte blir krackelerat när jag sminkar mig pga. torr hy, och ingen creme funkar förutom BodyShops (har provat frugans).

Fortsättning på listan ser ut så här: (som ska köpas någon gång när jag orkar, gillar inte att handla för mycket när lånet kommer, det verkar ju bara konstigt).
5. En ny handväska i bra material. Den enda hela väskan i normal size som jag äger är adidasväskan, men det är ju en axelväska. Jag vill HA en "Preppy", kvinnlig väska!
6. Neutrogena produkter
7. Brunpuder/Bronzer
8. Venus
9. MJÖL
10. Roliga makaroner

KUL ATT VETA VA?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0