Lite lyx i vardagen kanske?

Förutom klänningen så har jag gjort det lätt för mig själv när det kommer till resor.
Har redan köpt biljett till Karlstad vid jul.
För, damdamdaaa, 15 kronor!

Hade ju 295kr i värdebevis och en resa som passade perfekt kostade 310 med sittplats! Så det var ju hur bra som helst. Sådär två månader innan.
Har iallafall tänkt jätte långsökt.

Det fanns två olika med samma ankomst.
Det ena har 30min väntan i Göteborg och det andra 2h 20min väntan. Och det ena tåget (ÖS) kan man inte få reseersättning från om det inte hinner till GBG, så man hinner med SJ tåget (30min väntan). Så då var ju egentligen det enda alternativet två timmars väntan i Göteborg.
Är framme 22.00, men jag har ju inget liv ändå, så det blir nog gör bra! Hinner gå på toa, dra min enorma väska lite hit och dit osv.

Så, planeraren Johanna är igång igen. Men man ska ju kunna komma hem till jul också, eller hur?!

Nä, nu blir det skola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0