Sagt och gjort.. Suddikumman!

Så här ser boxningspåsen ut på gymmet numera. Jag vet inte hur de tänkt sig att man ska slå på den.


Nej men ärligt. Jag har fortfarande koffeinkick! Cafeteriatanten var till och med cool idag, hon skrattade bara åt mig. Det har nog med mina konstiga "citat" att göra.
Jag står där och ska hälla i kaffe i muggen, men det var så lite kaffe kvar så jag sa "Åh hur ska jag få plats med allt det där kaffet i muggen?". Cafeteriatanten svarade "Ja, det var ju ingen ironi i det där alls.". Sen skrattade hon och hällde ut kaffet och gav mig en full kanna med nybryggt kaffe.

Sedan hade jag lite problem med att sätta på locket, men hon skrattade bara åt mig.

Sedan (igen) så har vi även dagens citat.. det gjordes av mig.
Jag skulle säga ett jätte "bra" mening och försökte få fram ett ord.
"Kurrimummam", "Surrimumman", "Suddimummam", "Suddikummam".
Men jag kunde inte komma på vad det var?
Alla andra bara satt och skrattade och gav mig sedan ordet.

Summasumarum. Summan av kardemummam.

Hur ska man kunna somna när man sitter här med helt uppspärrade ögon och händerna skakar?! Jag tror aldrig jag haft en sån här koffeinkick i hela mitt liv. Känner mig verkligen full!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0