Somewhere only we know



Skulle kunna lägga mig på mattan och sova tror jag.
Är så sjukt trött så kommer nog somna på en gång sen.
Men man kan ju inte sova nu!

Vi var som skrivet var uppe efter sex imorse för att gymma. Och det gick jätte bra, lite triceps, rygg, mage och rodd.
Sedan drog vi till skolan några timmar för litteraturstudier. Hämtade även tentan och jag klarade den! Yeay.

Efter att ha pluggat hemma några timmar och legat i sängen en timme så drog Josefin och jag till stan. Där köpte vi en cheeseburger (ovanligt...). Men direkt när vi kom hem gick vi till gymmet igen. Men vi körde ben denna gång.

Och för att fortsätta våran "träning var 12e timma" så ska vi ut och springa imorgon bitti. Äntligen. Andra börjar i april, vi börjar i oktober.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0