Spaghetti kroppen

En bild från gamla stan som symboliserar min kropp för tillfället (= trasig).

Min kropp är hel = inge mer spaghetti ben (men okej lite grann)!
Igår orkade jag knappt gå till toaletten för att det gjorde så fruktansvärt ont i kroppen.
Fast var ju i skolan innan, på FEMTE våningen dessutom, var skapligt jobbigt att gå ner (åkte hiss upp).

Men på tal om något annat.
Såg på "Fråga Olle dokumentären" igår, iallafall en stund.
För fy FAAAN vad äckligt det var. Åt yoghurt under tiden och var så nära att spy upp den. Det handlade om BDSM osv. Och en av grejerna som man tydligen ska bli kåt av är att man hängs upp i krokar i skinnet, såg så jävla äckligt ut. Sen var det en som hällde stearin på folk och de verkade tycka att det var jätte skönt.
Alltså vad fan?!

Nej nu måste jag göra något för att sluta tänka på den där skiten. Ska läsa och sammanfatta vetenskapliga artiklar idag innan gymmet.

Tjingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0